ترفندهای ساخت اتاق زیر شیروانی در آنریل انجین

ساخت اتاق زیرشیروانی عظیم در آنریل انجین – نکته هفته

 

نگاهی میندازیم به صحنه شماره ۳ از ولوم ۲ محصول Archinterior برای آنریل انجین ۴.

این صحنه از ولوم ۲ محصول Archinterior برای آنریل انجین ۴ (متشکل از ۴ صحنه کامل) منتشر شد. این واقعا فضای اداری/شیروانی بزرگی ست، اما با وجود assetهای زیاد، بسیار ظریفانه بهینه سازی شده، بطوری که حتی در دستگاه های قدیمی تر (مثل Geforce 480) به راحتی کار میکند. بیایید نگاهی به این صحنه بندازیم.

این یک تصویر از فضای اصلی داخلی است – یک اتاق کنفرانس.

 

یک عکس دیگر از اتاق کنفرانس.

طبقه اول – حوزه اداری

پله های مابین طبقات

یک پیانوی مجلل، چون این فضای صنعتی را گرمتر می کند.

مرور کلی از عناصر صحنه – ما یک نقشه جداگانه در پروژه Unreal برای این ساخته ایم.

این یک نگاه اولیه از صحنه پس از باز کردن Unreal Engine editor است. شما می توانید دو نقشه – نمای کلی و سطح اصلی را ببینید. این امکان وجود دارد که شما نیز پیامی را در پنجره نمایشگر مشاهده کنید که از شما بخواهد نور را بازسازی کنید.

مدل کف به قطعاتی تقسیم شد – ما می خواستیم رزولوشن تکسچرها را با اندازه مناسب (و در عین حال با بالاترین کیفیت ممکن) حفظ کنیم. این بخش از طبقه با بافت ۴k تکسچر داده شده است.

ما بعضی از شاخ و برگ ها را بیرون قرار دادیم.

همه متریال ها مواردی بر اساس “Base Material” (متریال پایه) هستند. متریال پایه عناصر زیادی را در معرض قرار می دهد، بنابراین می توان برای بسیاری از عناصر مختلف استفاده کرد.

نگاهی کلی سریع بر روی متریال اصلی

تنظیمات world – ما یک سری ترفند روی lightmass انجام دادیم تا به کیفیت بهتر دست پیدا کنیم. همه پارامترهای جابجا شده این فلش “بازگشت” زرد کوچک را در سمت راست نشان می دهد.


تنظیمات Directional light

تنظیمات ابزار postprocess- ما پارامتر contrast و gain را افزایش دادیم، یک سری اصلاحات رنگ روی سایه ها اعمال کردیم، مقداری هم film gain و افکت bloom اضافه کردیم، همچنین کیفیت Screen space reflections رو بالا بردیم.

تنظیماتSkylight

تنظیمات BP_SkySphere

 

روشی که با آن صحنه را جدا میکنیم: با استفاده از دیوار


ستون ها

نمایی از بیرون – شما میتوانید postprocess volume و lightmass importance volume رو ببینید.

برای بازتاب بهتر، ما یک reflection spheres رو در صحنه قرار دادیم، تنظیمات در سمت راست هستند.

تنظیمات Project

منبع:
https://evermotion.org/tutorials/show/10766/making-of-huge-loft-in-unreal-engine-tip-of-the-week

ترجمه: نسرین رضازاده

۱۱ مرداد ۱۳۹۶
547 بازدید